Korduma kippuvad küsimused kontaktivaba pangakaardi ühistranspordis kasutamise kohta
Milliseid pangakaarte saab kasutada? Ühistranspordis saab maksta pileti eest kontaktivabalt, kasutades pangakaarte Mastercard, Maestro, Visa või Visa Electron. Kontaktivaba...
Pileti ostmisel läks midagi valesti
Esineb juhuseid kus bussijuht ja reisija räägivad üksteisest mööda, esines kassasüsteemil rike või midagi muud sarnast. Kuidas toimida? Kui juhtub, et maksite pileti eest rohkem...
Lemmikloomade ja pagasi veo soovitused
Lemmikloom on väikeloom, -lind, näriline, putukas, kala, roomaja jms. Lemmiklooma tuleb hoida kogu reisi vältel selleks kohaldatud puuris (sealhulgas kastis, kotis või akvaariumis),...
Väikese sõitja meelespea
Selleks, et kõigil sõitjatel oleks bussis hea sõita, saab ka väike sõitja oma panuse anda, kui täidab järgmisi juhiseid: Oota bussi bussipeatuses või selleks ettenähtud...
Alates 19.06.2023 muutub Tallinnasse sisenevate maakondade avalike bussiliinide peatuste kasutamise kord
Maakondadest Tallinnasse sisenevatel bussiliinidel määratakse linna haldusterritooriumil peatused, mis on sõitjatele ainult väljumiseks . Tallinnast väljuval suunal jäävad kõik...
Liikumisskeemi muudatus bussides
Alates 24.05.2021 muudab Põhja-Eesti Ühistranspordikeskus oma haldusalas avalike liinide bussidesse sisenemise ja väljumise liikumiskorraldust, eesmärgiga pakkuda sõitjatele...
Euroopa Komisjoni reisijaõigused
Euroopas bussiga reisides on Teil teatud reisijaõigused. Need õigused on Teil juhul, kui Teie reis algab või lõpeb Euroopa Liidus, kui tegu on liiniveoga ja kui reisite...
Unustasin asjad bussi
Olles unustanud oma asjad bussi, tuleks ühendust võtta vedaja dispetšeriga. Dispetšerile on vaja teada anda mis liinil, kellaajal ja kuhu poole sõitsite. Kirjeldage esemeid ning jätke...