Pileti ostmisel läks midagi valesti

 

Esineb juhuseid kus bussijuht ja reisija räägivad üksteisest mööda, esines kassasüsteemil rike või midagi muud sarnast. Kuidas toimida?

Kui juhtub, et maksite pileti eest rohkem kui oleks pidanud või ei tuvastanud kassasüsteem Teie Ühiskaardil olemasolevat sõiduõigust, siis on teil õigus tagasi taotleda enammakstud piletiraha.

1.       Olete tasunud sõidu eest (1; 2 või 3 tsooni) rohkem.

a.       Tasusite Ühiskaardile laetud e-rahaga, siis on bussijuhil võimalik viimane e-pilet tühistada, kui ei ole teostatud juba uut tehingut.
Vahepeal on juba uus tehing toimunud, kui avastasite, et pileti hind ei ole õige, siis jätke pilet alles. Bussijuht ei saa enam Teie jaoks midagi teha. Täitke avaldus ja saatke Ridango AS-le info@pilet.ee

b.      Ostsite vale summaga pileti sularaha eest. Bussijuht ei saa raha tagastada. Täitke avaldus ja saatke  MTÜ Põhja-Eesti Ühistranspordikeskusele info@ytkpohja.ee

2.       Kassa ei tuvastanud Teie Ühiskaardil kehtivat kuukaarti ning bussijuht nõuab pileti ostmist. Tõenäoliselt on tegemist bussijuhist sõltumatu tehnilise rikkega. Ostke pilet ning säilitage, esitage avaldus ja lisage pilet kompenseerimise avaldusele.

3.       Ei ole arvestatud Teile kehtivat soodustust (kohaliku omavalitsuse poolt tehtud soodustus, isikustatud Ühiskaardi korral) Täitke avaldus ja saatke  MTÜ Põhja-Eesti Ühistranspordikeskusele info@ytkpohja.ee  Lisage kindlasti oma Ühiskaardi number.

Vabandame tekkinud ebamugavuste pärast. Kui annate meile teada esinenud probleemidest teeme endast kõik oleneva, et hoida ära probleemide kordumist.